Cut from Liquid to Snake
Thornton roept via verschillende stemmen de onstabiliteit op waarop mensen reageren – van kil tot melancholisch tot bezorgd – allemaal verschillend van toonaard. Een startpunt voor dit werk is Thorntons metaforische gebruik van het higgsdeeltje, dat de wetenschappers op het spoor kwamen tijdens haar verblijf in CERN.