Curious Light
Charlotte Pryce laat zien hoe mooi licht kan weerspiegelen op de kaft van Lewis Carolls Through the Looking-Glass. Het licht is net zo nieuwsgierig als Alice naar de wereld. Het vluchtige licht, aan de rand van ons blikveld, onthult en verbergt Alice's verhaal en lost op in de emulsie van de film.