Crow Requiem
Ondanks hun intelligentie hebben kraaien een slechte naam bij mensen. We zien ze als een plaag en verjagen ze systematisch. Cauleen Smith ziet raakvlakken met de achterstelling van bevolkingsgroepen en brengt een eerbetoon aan de kraai, waarvan één populatie tussen Auburn, Alabama en Syracuse, New York vliegt, de geboorteplaats van de stereoscopische fotografie.