Concerning Flight: Five Illuminations in Miniature
Een vlinder, een mestkever en een mot spelen de hoofdrol in vijf prachtige miniatuurtjes over het mysterie van vliegende insecten, iets waar zelfs de Icarus-mythe zich al mee bezighield. De hoofdstukken heten Thin Breath-quivering, Landscape with the Fall of Icarus, Departure from the Garden, Conjuring Forth the Firefly en Keepers of the Labyrinth.