"Het enige wat je moet weten, is dat hij gek is op kwarteleieren." Dit vertelde Vonna-Michells vader hem over de Franse klankdichter Henri Chopin, die daarmee het onderwerp werd van een tien jaar durend onderzoeksproject. Vonna-Michells razendsnelle monoloog verbindt de brokstukken van dit onderzoek in een obscuur rariteitenkabinet.