Cartuchos de Super Nintendo em Anéis de Saturno
Cecil zoekt een uitweg voor de pijn, eenzaam en wanhoop. Hij blaast een Super Nintendo-cartridge op in zijn wijk Vila Velha, een buitenwijk van Fortaleza; zijn poging om het spel van het leven te herstarten. Afstudeerfilm van Vila das Artes, een openbare filmschool in het noordoosten van Brazilië.