BR3
Een vrije en losse vertelling over de levens en liefdes van drie vrienden in een hechte gemeenschap. Kastelany gaat naar Luciana’s huis. Mia bereidt zich voor op een avondje uit met haar vrienden. Dandara bedrijft de liefde met Johi.