BOX
“We leiden mensen niet op tot vechters, we leren mensen hun energie te gebruiken en stoom af te blazen”, zegt de coach van de boksclub in de ‘jungle van Calais’. Enkele dagen voor de ontruiming barst iedereen van de energie. Een ontroerende documentaire over een vasthoudende hulpgroep.