Mensen vluchtten destijds in paniek voor de kracht van deze film, of bleven verstijfd in hun stoel zitten, gegrepen door angst.
Een serie over de beweging van het blootvoets lopen door zeegolven, gemaakt met behulp van honderden foto's.
Bij een eerste oefensessie in de Khoi-taal Khoekhoegowab blijven alledaagse woorden en zinnen hangen in het Zuid-Afrikaanse landschap.