Bicicletas
Lila is een jonge filmmaker die worstelt met haar volgende project. Ze zit de hele dag thuis en blinkt uit in uitstelgedrag. Op een dag komt haar vriend thuis met een nieuw fietsslot, een cadeau van een andere vrouw, en dat lokt een reactie van Lila uit. Een humoristische kijk op creativiteit en obsessie.