Between a Gaze and a Gesture
Hannah Dawn Henderson gebruikt beelden uit het archief van Liberty, een in de jaren 30 opgerichte Britse mensenrechtenorganisatie, om een beeld te schetsen van het Verenigd Koninkrijk rond 1950 ten tijde van de migratiestromen binnen het Gemenebest en de rassenrellen. Een persoonlijke bespiegeling onderbreekt de stroom aan krantenknipsels en stelt de vraag hoe deze geschiedenis het heden bepaalt.