After SFX
In zijn performance After SFX onderzoekt de Jordaanse, in Beiroet woonachtige Lawrence Abu Hamdan het auditief geheugen. Daarvoor gebruikt hij klanken, stemmen en teksten uit zijn bibliotheek van objecten voor geluidseffecten: de Earwitness Inventory. Hij maakt duidelijk hoe we op vaak onverwachte manieren auditieve gebeurtenissen in ons geheugen opslaan. After SFX is gecoproduceerd met Witte de With Center for Contemporary Art, in het kader van hun tentoonstelling Lawrence Abu Hamdan, a solo exhibition (27 januari t/m 28 april 2019).