Kunstenaar Callum Hill geeft de angst en woede over de brexit een stem en vervlecht met vuur echte en fictieve verhalen.
Interbeing, gefilmd met een warmtecamera, is gebaseerd op documentatie van sociale structuren die vertrouwen en angst verschillend benaderen.