A Room with a Coconut View
Kanya leidt haar buitenlandse gast Alex rond in een bedrieglijk mooie badplaats in Thailand. Hij neemt geen genoegen met de steriele toeristische beelden en besluit alleen verder te gaan. Lokale corruptie wordt verweven met de geschiedenis van de Thaise cinema, en Alex vraagt zich af hoe bewegend beeld zijn begrip van de wereld heeft gevormd.