A Few Common Phrases
Kunstenaar Judith Westerveld maakte een verslag van haar performance op de plek waar ze opgroeide in Zuid-Afrika. We luisteren mee met haar eerste oefensessie in de Khoi-taal Khoekhoegowab. Alledaagse woorden en zinnen blijven hangen in het landschap, haar stem is overbelast door de inspanning en de moeilijkheid van het uitspreken van onbekende woorden. (LIMA)