When the Rain Is Falling Down
Fon renoveert de familiezaak en hangt aan de telefoon met een vriend. Ze delen herinneringen en praten over de toekomst. Ondertussen verschijnt haar overleden vader in de dromen van Fons moeder. Buiten regent het onophoudelijk. Innemend portret van een meisje in een lastige fase van haar leven.