When the Lionfish Came
De film combineert zelfgemaakte beelden en found footage van de Bahamaanse koraalriffen die worden verwoest door de invasieve koraalduivel met die van het traditionele Junkanoo-feest tot een antiparadijselijk verhaal dat pleit voor het behoud van de Bahamaanse cultuur en het inheemse zeeleven.