Deze politiek geëngageerde muziekclip gebruikt confronterende taal en beeld om de ongelijke positie van de zwarte bevolking in de maatschappij bloot te leggen. When is tijdens het Mugabe-regime gemaakt, nog vóór de euforisch gevierde regeringswissel in Zimbabwe. Het is de eerste single van Dialectrik Blue's debuutproject: The Release Point.