View from Above
Tijdens het vraaggesprek dat nodig is om de vluchtelingenstatus te krijgen, controleert een beambte of je echt uit onveilig gebied komt. Hij vraagt naar details over de stad waar je beweert vandaan te komen en vergelijkt je antwoorden met een plattegrond. View from Above toont een maquette van een verwoest stadscentrum en vertelt het verhaal van M, die ondervraagd wordt tijdens zijn asielprocedure.