Twee projectoren laten robotbenen bewegen. Het geluid van de projectoren, voortgestuwd door de enen en nullen van een Arduino, biedt een mechanisch ritme voor de dans. De beelden dansen met elkaar en met de bron van het beeld. De bewegende touwtjes van een onzichtbare poppenspeler roepen de vraag op wie de regie in handen heeft.