Tudo o que imagino
André is een charmeur en dat helpt hem te krijgen wat hij wil. Hij heeft de moves en de meisjes, maar er is iets herkenbaar breekbaars aan deze jongen, die nog niet rijp is voor de volgende stap in het leven. Sympathieke, prachtig geacteerde docufictie.