Tribute to Art #2
Liever dan een documentaire óver, maakte Scheffer een film mét Zwartjes. Het werd een vrij associatieve mix van fragmenten die Zwartjes typeren. En een laatste oogcontact met de camera. Als in een koortsdroom passeren de voornaamste motieven van Zwartjes nog één keer de revue, waarbij ook het zelfportret niet mag ontbreken.