The Collection: Roman
Een man met een fysieke handicap stapt met de grootste moeite door een stil decor van licht en schaduw heen. Observerende 16mm-beelden tonen zijn bewegingen, een close-up van zijn broek met sportmerklabel onderstreept de fysieke inspanning die het vergt. Onderdeel van het meerdelige The Collection (2016).