The Collection: Katarzyna
Een stille observatie van een vrouw met een fysieke handicap. De eerste beelden, die doen denken aan visuele registraties van patiënten, tonen dat moeiteloos bewegen niet altijd vanzelfsprekend is. Gelukkig maakt een zonovergoten dag elke wandeling altijd wel een beetje beter. Onderdeel van het meerdelige The Collection (2016).