Bekijk hier de Surprise Film 2019!
Geef met de Surprise Film de regie uit handen en tast in het duister totdat de film begint. Écht spannend is het niet, want op onze keuze kun je blind vertrouwen.
Laat je door IFFR meevoeren en verrassen! Word de spanning je te veel? Medio januari geven we hier, via de mail en op de IFFR Facebookpagina een hint.