Street 66
Documentaire over de Ghanese huisvestingsactivist Dora Boatemah en de Angell Town-gemeenschap in Brixton in Londen en hun strijd voor betere woonomstandigheden. In haar strijd stond het recht van huurders om te stemmen over de toekomst van hun eigen wijken centraal. Dora stierf in 2001 op 43-jarige leeftijd.