Stofdeeltjes zweven rond tegen een zwarte achtergrond. Verlicht door lichtstralen dansen ze alle kanten op in een oneindigheid die gelijk is aan die van de sterren. De toekomst brengt mogelijk een andere kijk op sterfelijkheid en tijd. De moderne wetenschap herdefinieert het mogelijke en het onmogelijke; de verbeelding betreedt de wereld van de feiten.