Singing Lesson 1
Een groep doofstomme studenten zingt een mis in een kerk in Warschau. Begeleid door melancholisch orgelgeluid drukken ze zich uit op een manier die tot deze zangsessie niet gebruikelijk was. De studenten horen zichzelf en elkaar niet, maar: muziek is muziek. Zeker in de oren van God.