Als de bioscopen verdwenen zijn en er geen alternatieve vertoningsplekken meer zijn, zou de filmkunst kunnen verdwijnen. Een documentaire over de geschiedenis van de ooit rijke filmcultuur in Senegal, hoe deze instortte en sommigen het hier niet bij willen laten.