Riverred
Een meisje en haar broer spelen in het donkere, heilige water van de rivier de Godavari. Broer en zus zijn gefilmd in de lente van 2011 in Nashik, India, op video. Orpheus en Heurtebise dolen door Hades in Jean Cocteau's zwart-witfilm Orphée uit 1949. Het materiaal contrasteert op meerdere manieren. (Arsenal)