Rendez-vous
Een stille ontmoeting met Danuta Witkowska en acteur Wojciech Królikiewicz, in hun dagelijkse omgang met de ziekte van Huntington. Żmijewski's simpele registratie van zaken als thee zetten of tanden poetsen toont hoezeer de ziekte hun leven is binnengedrongen. Maar wie denkt dat ze de deur niet meer uit gaan, heeft het verkeerd.