POM VS. QUACKS
Twee tegenover elkaar staande Afrikaanse elitaire partijen, de POM (Party of Ministers) en de QUACKS, komen elk jaar samen om geheime aangelegenheden te bespreken. De QUACKS, die ontevreden zijn met het beleid van het regerende POM-regime, roepen een spoedvergadering bijeen om de POM ten val te brengen. Zullen ze in hun opzet slagen?