Pole in a Closet
Hoe om te gaan met een pijnlijk verleden? Tijdens een seminar kunstgeschiedenis bediscussiëren jonge antropologen een 18e-eeuws schilderij dat antisemitische ideeën verbeeldt. De studenten verhouden zich in woord en beeld, en met zichtbare emoties, tot het kunstwerk. Een replica van het schilderij krijgt het ernstig te verduren.