Playing Men
Filmmaker Matjaž Ivanišin, de belofte van Slovenië, brengt alles met ernstige lichtheid in beeld, totdat hij in een creatieve crisis belandt. Het reconstrueren van een sportevenement uit de recente geschiedenis, de wonderbaarlijke winst van de Kroaat Goran Ivanišević op Wimbledon in 2001, geeft zijn project weer vaart. Zó moet een spel worden gespeeld, gewonnen en gevierd.