Orbital Vanitas
De schoonheid van de aarde, de zon en de sterren bezien vanuit een gigantische menselijke schedel die rond de aarde cirkelt, zonder enig beperkend idee van afmetingen. Het aan de oude westerse kunsttraditie van de ‘vanitas’ ontleende motief van de schedel nodigt de kijker uit na te denken over zijn eigen sterfelijkheid.