Night Comes On
Met slechts een paar dollars en een leeg mobieltje op zak verlaat achttienjarige Angel de jeugdinrichting. Na te hebben gezeten voor het illegale bezit van een vuurwapen keert ze terug naar de straat, een stormachtige wereld vol demonen uit het verleden. Haar kleine zusje Abby zit vast in de pleegzorg, terwijl haar vader, de verantwoordelijke voor de moord op haar moeder, ergens vrijuit gaat. Bewapend met haar zusje, en met het gevoel dat ze niets te verliezen heeft, begint Angel haar emotionele tocht om haar vader te vinden, om eerder gemaakte fouten te beslechten, en eindelijk het tij in haar leven te keren.
Filmmaker Jordana Spiro werkte samen met Angelica Nwando, een voormalig pleegkind wiens biografie opvallend overeenkomt met die van Angel, om een overtuigend, poëtisch scenario te schrijven dat laat zien dat er altijd hoop en liefde is, zelfs in zwaardere tijden. Al deze nuances zitten verpakt in het gevoelige spel van Dominique Fishback als Angel, een jonge vrouw op voordrempel van volwassenheid.