more than everything
Mensen en dieren waarvan de ogen naar voren gericht zijn zien de wereld met een binoculair zicht. Met stereoscopisch zicht kun je diepte heel precies zien. Deze film stelt het waarnemingsorgaan op de proef, dat samenwerkt met het brein om een samenhangend beeld van de omgeving te genereren. (Rainer Kohlberger)