Monelle
Een aantal meisjes ligt te slapen in Terragni's Casa del Fascio in Como, een voorbeeld van modernistische architectuur. Lichtflitsen verlichten de ruimte, waardoor we de beelden slechts kortstondig zien. Geheimzinnige, computergeanimeerde gedaanten blijken het gebouw te bewonen. Een griezelfilm met een vrolijk einde.