Living Inside
Op 16-jarige leeftijd ging Sadie Benning drie weken lang niet naar school en bleef ze binnen met haar camera, haar tv en een berg vuil wasgoed. Deze video is een weerslag van haar geestestoestand in die periode. (Video Data Bank)