Las Nubes
Angstaanjagende getuigenis van een Mexicaanse boer die constant onder druk wordt gezet door plaatselijke kartels. Zijn confronterende en onverzettelijke vertelwijze prikkelt de verbeelding en dwingt je de gewelddadige dagelijkse realiteit in de geboorteregio van de regisseur, het landelijke Jalisco, onder ogen te zien.