Las Gidi Vice
Als TJ op een feestje een sexy meisje ontmoet, is hij meteen betoverd door haar charme en geheimzinnigheid. Als ze belooft hem een onvergetelijke nacht te bezorgen, grijpt hij die kans meteen, niet wetende dat dit zijn leven voorgoed zal veranderen.