La mala noche
La mala noche is een nacht vol hallucinaties en wroeging. Vol nostalgie en verlangen. Vol ontmoetingen en afscheid. La mala noche gaat over de nacht als de plek waar zielen ronddolen; een koortsdroomessay over de nacht in Mexico-Stad en de mensen die er in wonen.