In deze film ontkleedt Żmijewski gedragspatronen en rituelen, letterlijk. We zien soldaten hun geweer presenteren en marcheren; de eerste keer met kleding, de tweede keer naakt. Als soldaten in uniform symbool staan voor de staat, hervinden zij hun identiteit en autonomie dan als ze zich ontdoen van hun kleding?