Als protegé van superster Dhanush, net als zijn leermeester Vetri Maaran (Ruthless Man en Arena), heeft Durai Senthilkumar een niche voor zichzelf gecreëerd dankzij twee drama’s met een plezierig gevoel voor humor. Dit maakte Kodi een grote verrassing toen hij uitkwam: niemand verwachtte een werk dat zo consequent ernstig en genadeloos hard was als dit verhaal over tweelingbroers: de een docent, de ander een politieke onruststoker wiens wereld instort als hij ontdekt dat zijn organisatie medeverantwoordelijk is voor een gifschandaal waar deze officieel tegen protesteerde.
Dhanush toont opnieuw zijn bijzondere talenten door zelf beide broers te spelen en zo letterlijk het hypocriete karakter van de deelstaat Tamil Nadu te belichamen. Of liever: van de georganiseerde politiek in een tijd waarin het vertrouwen in gekozen volksvertegenwoordigers waarschijnlijk lager is dan ooit. Een film voor onze tijd.