Vergeet Oprah en Dr Phil. In deze talkshow staan Porky the Porcupine en Shivers de hond in de spotlight. Vergeet je menselijke problemen; het is showtime for animals!
Een roadtrip door een universum waarin scheten oorverdovend hard klinken, en dans en comedy een prima combi zijn. De Snowy Bing Bongs oversturen elke minuut tot doorgedraaide TV comedy.
Maximalisme ten top. Films, performances en een installatie brengen verschillende disciplines samen in een wervelende mash-up van hedendaagse popcultuur.
Lees meer over dit programmaIn een speciaal ingerichte jaren negentig hangout in Het Nieuwe Instituut kun je je onderdompelen in de installatie van The Eyeslicer, een verzameling bizarre korte films van een nieuwe generatie Amerikaanse filmmakers. Ook is er nieuw werk van het Rotterdamse kunstenaarscollectief Lastplak te zien en kun je spelen op flipperkasten met een nineties filmthema van het Dutch Pinball Museum.
The Eyeslicer knalt rechtstreeks je oog in om het aan flarden te scheuren, te verwarren, en enigszins getroebleerd achter te laten met een niet-hiërarchische – maar wel zwaar gecureerde – verzameling van animatie, videokunst, reclame, muziekvideo en alles wat kan doorgaan voor bewegend beeld. Een "variety TV show" van de jongste generatie Amerikaanse indiefilmmakers.