Karolina
Karolina ligt omringd door kussens op bed, onder de dekens. Ze kan niet naar buiten, en houdt daarom maar liever de gordijnen gesloten. Wat betekent leven – en dood – als je als achttienjarig meisje aan bed gekluisterd bent door een ernstige vorm van osteoporose, met oneindig veel pijn en morfine?