IFFR Instant Favourite 2018
Een film om onmiddellijk in je hart te sluiten, gekozen uit de Publieksprijs Top 10. Ideaal voor als je moeite hebt met kiezen uit het brede filmprogramma, maar ook voor iedereen die op zoek is naar de crème de la crème van deze festivaleditie.
De titel van deze festivaltopper? Dat weten wij zelfs nog niet. Het is namelijk een van de lijstaanvoerders van de Publieksprijs Top 10 die pas tijdens het festival wordt samengesteld uit de beoordelingen van het publiek. Aangezien je blind op de smaak van het IFFR-publiek kunt vertrouwen, zit je gegarandeerd goed bij deze festivallieveling.