I Have Nothing to Say
Omdat haar dochter problematische films maakt vanuit Hongkong, wordt een moeder in China bezocht door de autoriteiten. Ze heeft haar dochter al vijf jaar niet gezien, maar op kosten van de overheid gaat ze, ondanks haar aftakelende gezondheid, op reis om met haar te praten. Politieke beschouwing en kleine familietragedie ineen.