I Believe in Pink
Op een drukke markt in Lagos Mainland runt John een florerende schoonheidssalon waar hij mannen mooi maakt door hun lippen roze te tatoeëren. Een klant die de pijnlijke behandeling ondergaat, vertelt over zijn wens om de kleur van zijn lippen te veranderen, wat duidt op onderliggende mannelijke ideeën over schoonheid.