Homo Sapiens (coda)
De laatste minuten van Geyrhalters monumentale documentaire tonen een planeet die is verlaten door z’n meest ambitieuze bewoners, de mens. Er staan alleen nog ruïnes. In zijn postapocalyptische film, deels documentaire, deels sciencefiction, doolt de mens nog over de aarde als een schim en herovert de natuur zijn plaats.